X

پست های ویژه دانشیار

کد ارکید چیست؟

کد ارکید چیست؟

کد orcid چیست؟

سایت ارکید از آدرس https://orcid.org/ در دسترس است. با ورود به این سایت می توانید ثبت نام نمایید و کد 16 رقمی که مربوط به صفحه پروفایل شما است را دریافت نمایید. این صفحه ای است که سوابق علمی-پژوهشی شما را نشان می دهد و لازم است رزومه خود را بر روی این سایت قرار دهید. در حال حاضر سایت ارکید تنها سایت معتبر و مورد تایید جهت انتشار سوابق علمی است و همه پژوهشگران رزومه خود را در این سایت قرار می دهند. در بعضی از دانشگاه های جهان ثبت نام دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این سایت الزامی است. 

در هنگام ثبت نام مقاله در مجلات ISI ارایه اطلاعات این صفحه الزامی است. یعنی رزومه خود را در سایت ارکید باید به صفحه پروفایلتان در مجله پیوند دهید. دفتر مجله و به صورت ویژه سردبیران برای آشنایی با نویسندگان و کسانی که مقاله خود را به مجلات می فرستند از این صفحه استفاده می کنند. توجه داشته باشید که داشتن صفحه در این سایت به هیچ عنوان کافی نیست و لازم است کلیه سوابق علمی خود را در آن قرار دهید و اطلاعات همواره بروز باشد. 

اگر من هم یک سردبیر باشم برایم بسیار مهم است که سوابق نویسنده را داشته باشم و او و کارهایی که انجام داده است را مورد بررسی قرار دهم. 

نویسندگانی که رزومه خود را به انتشارات تایلور و فرنسیس می فرستند حتما باید در این صفحه عضو باشند در غیر این صورت مقاله آنها وارد پروسه داوری نمی شود. تصویر زیر صفحه اصلی سایت ارکید را نشان می دهد. 

 

 

ثبت نام ارکید

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
3371 رتبه بندی این مطلب:
3/7
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان