X

پست های ویژه دانشیار

چاپ مقاله ISI مصاحبه دکتری
DR. Majid Aghlmand

چاپ مقاله ISI مصاحبه دکتری

چاپ مقاله ISI برای مصاحبه دکتری

این روزها دانشجویانی که در آزمون دکتری قبول شده اند مشغول آماده شدن برای جلسه مصاحبه ی دکتری هستند. هر سال فقط یکبار چنین شانسی دارند و باید هرچه که در توان دارند در جلسه مصاحبه ارایه دهند. 

بخشی از امتیازاتی که در بخش مصاحبه دریافت می نمایند مربوط به نمره زبان، معدل و ... است. اما بخش مهمی نیز وجود دارد که همان مقالات علمی است که در کنفرانس های علمی و یا مجلات علمی ارایه نموده اند. می توان گفت مقالات علمی هستند که باعث می شود دانشجویان مرحله مصاحبه را با موفقیت بگذرانند. 

متاسفانه اکثر دانشجویان چاپ مقاله را به تاخیر می اندازند و پس از قبولی در آزمون دکتری پروسه چاپ مقاله را شروع می کنند. باید توجه داشت که چاپ مقاله به زمانی حدود 3 تا 6 ماه نیاز دارد و در کمتر از این زمان چاپ مقاله ممکن نیست. بسیاری از دانشجویان اسیر وعده های چاپ تضمینی مقاله ISI  می شوند و مقاله خود را به موسسات کلاه بردار می سپارند و به این صورت هم اعتبار و هم مقاله خود را از دست می دهند.

پروسه چاپ مقاله پست هایی دیگر در سایت دانشیار توضحیح داده شده است. در صورتیکه از این پروسه اطلاع داشته باشید می توانید مقاله خود را در بهترین مجلات چاپ نمایید. همچنین اسیر موسسات کلاهبردار نیز نخواهید شد. 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
1225 رتبه بندی این مطلب:
2/0
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان