X

پست های ویژه دانشیار

مرکز ویرایش مقاله انگلیسی به صورت تضمینی

مرکز ویرایش مقاله انگلیسی به صورت تضمینی

هدف از چاپ مقالات علمی به اشتراک گذاشتن نتیجه یک تحقیق با پژوهشگران دیگر است. براین اساس متن مقاله باید بسیار شیوا و روان نوشته شود. نویسنده باید به خوبی بتواند منظور خود را منتقل کند. نگارش باید بگونه ای باشد که داوران به انگلیسی زبان نبودن نویسنده پی نبرند. این ها برخی از ویژگی های متن نهایی مقاله است. متاسفانه اکثر پژوهشگران ما مقالات خود را به زبان فارسی می نویسند و سپس به مترجم می سپارند. مترجمین نیز محدود هستند و فقط می توانند متن اولیه را به همان صورت به انگلیسی برگردانند. این باعث می شود متن نهایی ضعیف باشد.

پیشنهاد ما این است که ترجمه مقاله خود را به گروه دانشیار بسپارید. کلیه متخصصین دانشیار دارای مدرک دکتری ادبیات زبان انگلیسی هستند و سوابق پژوهشی آنها و مقالات بسیاری که منتشر نمودند، تضمینی بر ترجمه ای است که توسط این عزیزان انجام می شود. کلیه مقالاتی که توسط دانشیار ترجمه می شود به ویرایش انگلیسی نیازی ندارد. اما ممکن است مقالات توسط مراکز غیر تخصصی ترجمه شده باشد در این صورت می توانید ویرایش مقاله را به گروه دانشیار بسپارید.


تصویر زیر دو صفحه از متن مقاله ای را نشان میدهد که توسط گروه دانشیار ویرایش شده است.

ویرایش مقاله انگلیسی, ویرایش مقاله علمی, ادیت مقاله انگلیسی

در صورتیکه می خواهید مقاله خود را جهت ویرایش به گروه دانشیار بسپارید با ایمیل زیر مکاتبه نمایید.
info@danrc.com

Print
6650 رتبه بندی این مطلب:
1/2
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان