X

پست های ویژه دانشیار

رزومه انگلیسی برای اپلای

رزومه انگلیسی برای اپلای

در گروه تخصصی دانشیار با راهنمایی دکتر مجید عقلمند

در صورتیکه بخواهید خلاصه ای از سوابق تحصیلی، تجربیات کاری و مهارت های فردی خود را ارائه دهید باید اینکار را در قالب رزومه انجام دهید. رزومه یک معرفینامه است و باید بصورت تایپ شده در یک فرمتی خاص و حرفه ای، در حدود یک تا سه صفحه بصورت چاپ شده و یا فایل الکترونیکی doc , pdf  از سوی شما به منظور اهداف خاص ارائه گردد. رزومه همان CV است که مخفف عبارت Curriculum Vitae است.  

اساتید دانشگاه، کارفرمایان و ... قبل از مصاحبه با متقاضیان، به منظور صرفه جویی در وقت، آنها را براساس اطلاعات ارائه شده در رزومه غربال می کنند. آنها با رتبه بندی رزومه های دریافتی، افراد مورد نیاز خود را که دارای انگیزه و توانایی کافی هستند جهت مصاحبه حضوری دعوت و پس از مصاحبه بهترین فرد را انتخاب می نمایند. در مرحله گزینش جهت صرفه جویی در وقت، ابتدا رزومه ها به منظور انتخاب موثرتر معیارهای سنجش متقاضیان و جلوگیری از پرداختن به تماس ها و مصاحبه های غیر مرتبط با موضوع کار، بصورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد.

اگر بدنبال فرصت های شغلی و تحصیلی هستید ارائه رزومه، بهترین فرصت برای ارائه و معرفی توانایی و مهارت های شما است. هدف نهایی رزومه این است که در نهایت شما را به سوی مصاحبه هدایت نماید. توجه داشته باشید که رزومه شما، نماینده و معرف شما است. آنها هنوز شما را ندیده و نمی شناسد. پس نحوه طراحی رزومه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

توجه داشته باشید که برخورد نخست، در هر گونه ارتباط، نقش کلیدی و مؤثری در ادامه و بقاء آن دارد و رزومه اولین برخورد شما است که نمایانگر شناخت یا تعبیر طرف مقابل از قابلیت های شما خواهد بود. از این رو دقت کنید که نوع انتخاب کلمات و ساختار جمله بندی شما، می تواند بیانگر سطح دانش، تحصیلات و تجربیات اجتماعی شما باشد. رزومه باید شما را فردی مشتاق و همچنین تجربیات کاریتان را مرتبط و جذاب نشان دهد.

 

می توانید نگارش رزومه فارسی/انگلیسی خود را برعهده گروه دانشیار قرار دهید.

رزومه شما توسط گروه دانشیار نوشته می شود و سپس توسط دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار) براساس فرمت استاندارد دانشگاه های خارجی تنظیم می گردد. 

راهنمای زیر را جهت ثبت سفارش در این بخش مطالعه نمایید.

نوشتن رزومه انگلیسی

 

گام اول: تکمیل فرم درخواست و ارسال این فرم به ایمیل دانشیار  (دریافت فرم)       فرم ثبت سفارش رزومه

گام دوم: دریافت فرم مربوطه توسط دانشیار و تعیین هزینه نگارش رزومه و تاریخ تحویل آن

گام سوم: پرداخت هزینه توسط شما و اعلام پرداخت به دانشیار

گام چهارم: رزومه براساس اطلاعات دریافت شده نوشته می شود و طی 72 ساعت ارسال می گردد.

ارتباط با دانشیار:

Email: info@DanRC.com
Email: Aghlmand@DanRC.com

Tell: 00989173915286
 

Print
8640 رتبه بندی این مطلب:
4/7

فایل ها برای دانلود

نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان