X

پست های ویژه دانشیار

فروش مقاله ISI مصاحبه دکتری
DR. Majid Aghlmand

فروش مقاله ISI مصاحبه دکتری

چاپ فوری مقاله ISI برای مصاحبه دکتری

دانشجویان مشغول آماده شدن برای مصاحبه دکتری هستند. آنها در این مرحله به مقاله علمی احتیاج دارند تا به این وسیله توانایی خود را در انجام تحقیق نشان دهند. این روزها موسساتی با وعده چاپ تضمینی مقاله ISI، چاپ فوری مقاله ISI و یا فروش مقاله در حال کمک به دانشجویان برای ساختن رزومه های پوشالی هستند. بعضی از موسسات نیز به این صورت کلاه برداری می کنند.

درصورتیکه دانشجویان راهنماهای منتشر شده در وبسایت دانشیار را مطالعه نمایند خود می توانند نسبت به چاپ مقاله در بهترین مجلات ISI اقدام نمایند.

این راهنماها از منو بالا، بخش ویژه ی ISI، قابل مشاهده است.

 

نویسنده: دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
1859 رتبه بندی این مطلب:
3/9
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان