X

پست های ویژه دانشیار

ارسال مقاله به اسپرینگر springer

ارسال مقاله به اسپرینگر springer

بخش دوم

 

 

پس از ثبت نام به عنوان نویسنده که در قسمت قبل انجام شد. با استفاده از نام کاربری (ایمیل) و رمز عبور به سیستم وارد شوید (تصویر 1).

تصویر 1

 

به بخش مربوط به نویسنده مسئول بروید (تصویر 2- فلش قرمز).

تصویر 2

 

جهت ثبت نام مقاله جدید بر روی HERE کلیک کنید (تصویر 3).

تصویر 3

 

همانطور که در تصویر 4 قابل مشاهده است روند ثبت نام شش مرحله دارد.در مرحله اول باید نوع مقاله را مشخص کنید. همچنین عنوان مقاله و چکیده را نیز وارد کنید و با کلیک بر روی "ذخیره و ادامه" به مرحله دوم ثبت نام بروید.

توجه داشته باشید که در این مجله تعداد کلمات چکیده به 250 محدود شده است. در مجلات دیگر این مقدار 120، 150 و یا 300 است. همچنین ممکن است مجله از شما بخواهد عنوان دیگری را با حداکثر 50 کاراکتر تعیین کنید که به آن Running title می گویند. شرایط در مجلات مختلف متفاوت است.

تصویر 4

 

در مرحله دوم (تصویر 5) باید کلمات کلیدی مقاله را بنویسید. قبل از نوشتن کلمات کلیدی توضیحات بالای صفحه که با رنگ قرمز مشخص شده است را بخوانید. از سه راه می توانید کلمات کلیدی را انتخاب نمایید.

1- جستجو در کلمات کلیدی سیستم مجله

2- انتخاب کلمات کلیدی از لیست

3- وارد کردن مستقیم کلمات کلیدی

پیشنهاد من این است که از کلمات کلیدی که به روش جستجو و لیست انتخاب می شود استفاده نمایید زیرا در بسیاری از موارد کلمات کلیدی که توسط نویسندگان انتخاب می شود مناسب نیست. پس از وارد کردن اطلاعات به مرحله بعد بروید.

تصویر 5

 

در مرحله 3 (تصویر 6) باید اطلاعات مربوط به نویسندگان مقاله را وارد نمایید. در صورتیکه مقاله فقط یک نویسنده دارد اطلاعات نویسنده به صورت خودکار به این صفحه منتقل خواهد شد.

تصویر 6

 

در مرحله 4 (تصویر 7) باید فایل Cover Letter را در سیستم ضمیمه کنید. کپی کردن اطلاعات Cover Letter مناسب نیست بهتر است اطلاعات در قالب فایل در سیستم ضمیمه شود.

در مرحله چهار سوالاتی از نویسنده پرسیده می شود. با دقت به تمامی سوالات پاسخ دهید. این سوالات در هر مجله متفاوت است. پس از تکمیل اطلاعات به مرحله بعد بروید.

تصویر 7

 

در مرحله 5 (تصویر 8) باید فایل های مربوط به مقاله را در سیستم ضمیمه نمایید. فایل اول مربوط به مقاله است، که باید همراه با نمودار ها/تصاویر و جدول باشد. فایل دوم مربوط به نمودار ها/تصاویر است و فایل سوم مربوط به جدول ها.

تعداد فایل ها در مجلات مختلف تفاوت است. در بعضی از مجلات باید فایل Title Page نیز در سیستم ضمیمه شود و یا فایل مقاله در دو فایل ضمیمه می شود، با نام نویسنده و بدون نام نویسنده.

قبل از انجام ثبت نام بخش راهنمای نویسندگان را مطالعه و مقاله را براساس اطلاعات این صفحه تنظیم کنید.

تصویر 8

 

پس از انتخاب فایل ها بر روی گزینه Upload Files کلیک کنید (تصویر 9).

تصویر 9

 

پس از کلیک بر روی  گزینه Upload Files پنجره زیر (تصویر 10) باز می شود. این پنجره روند آپلود فایل ها را نشان می دهد.

تصویر 10

 

پس از آپلود فایل ها بر روی Save کلیک کنید (تصویر 11).

تصویر 11

 

 در تصویر 12 می توانید لیست فایل های آپلود شده را ببینید. پس از آپلود تمامی فایل ها بر روی "ذخیره و ادامه" کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.

تصویر 12

 

در مرحله 6 (تصویر 13) تمامی اطلاعاتی که توسط شما در سیستم وارد شده است قابل مشاهده است. تمامی اطلاعات را بررسی نمایید. در صورتیکه اشتباهی رخ داده است به مرحله مربوطه بروید و تصحیحات را انجام دهید.

در مرحله 6 باید فایل PDF ثبت نام انجام شده را دریافت نمایید و یکبار دیگر بررسی نهایی را انجام دهید.

تصویر 13

 

 در تصویر بالا (تصویر 13) با کلیک بر روی آیکن PDFصفحه جدیدی باز می شود تا تمامی موارد را به فایل PDF تبدیل نماید (تصویر 14).

تصویر 14

 

فایل PDF ثبت نام ساخته شد و در صفحه ای جدید قابل مشاهده است (تصویر 15).

تصویر 15

 

با مشاهده فایل PDF تیک قرمز رنگی که کنار مرحله 6 قرار داشت به تیک تایید سبز رنگ تبدیل می شود. در صورت تایید موارد ثبت نام بر روی Submit  کلیک کنید (تصویر 16). سپس در پنجره ای که باز می شود (تصویر 17) بر روی OK کلیک کنید. به اینصورت ثبت نام شما نهایی شده و مقاله به دفتر مجله ارسال می گردد.

تصویر 16

 

 تصویر 17

 

با مراجعه به صفحه ی Dashboard (تصویر 18) می توانید اطلاعات مقاله ثبت شده را بررسی نمایید.

 تصویر 18

 

پس از اتمام مراحل ثبت نام، از سوی مجله ایمیلی برای شما ارسال می گردد (تصویر 19).

 تصویر 19

 

مقاله شما توسط مجله بررسی می شود. در صورتیکه تمامی موارد را درست انجام داده باشید، مقاله  وارد مرحله داوری می شود. در صورتیکه مقاله براساس فرمت مجله تنظیم نشده باشد ایمیلی از سوی مجله دریافت خواهید کرد. در این ایمیل مواردی که نیاز به اصلاح و ویرایش دارد ذکر شده است (تصویر 20).

همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است مجله خواسته است دو مورد زیر اصلاح شود.

 

1       The manuscript should be formatted in double-line spacing.
2       Text files must have continuous line numbers.

 تصویر 20

 

در ایمیل دریافتی از سوی مجله فایل "راهنمای نویسندگان" نیز ضمیمه شده است. قبل از ارسال مجدد مقاله این فایل را  بخوانید و مقاله را بر اساس فرمت مجله تنظیم نمایید. در تصویر 21 صفحه اول فایل راهنمای نویسندگان قابل مشاهده است.

پس از تصحیح مقاله نیاز به ثبت نام مجدد نیست. کافی است فایل های تصحیح شده را با فایل های قبلی جایگزین کنید.

تصویر 21

 

در صورتیکه در تنظیم فرمت مقاله با مشکلی مواجه شدید می توانید اینکار را بر عهده دانشیار بگذارید. در این مورد با ما مکاتبه نمایید.

 

نویسنده: مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
6641 رتبه بندی این مطلب:
3/6
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان