X

پست های ویژه دانشیار

ارسال مقاله به اسپرینگر springer

ارسال مقاله به اسپرینگر springer

بخش اول

 

ScholarOne  یکی از خدمات موسسه اطلاعات علمی تامسون (ISI) می باشد. ScholarOne سیستم مدیریت مجلات علمی، کتاب ها و کنفرانس ها است. این برنامه کاربردی مبتنی بر وب امکانات خوبی در اختیار ناشرین قرار می دهد. مدیریت ارسال، داوری، تولید و روند انتشار آسان از ویژگی های این سیستم است.  کاهش هزینه های زیر ساختی و کاهش زمان ارایه نتایج علمی مهم به جامعه علمی باعث گردیده بیش از 500 ناشر علمی، بیش از 5000 کنفرانس و بیش از 13 میلیون کاربر به آن اعتماد کنند.


سیستم  ScholarOne کار مدیریت مجله را بسیار آسان کرده است. همه چیز به صورت خودکار و در مدت زمان بسیار کم انجام می شود. علاوه بر دریافت مقاله از نویسندگان و ارتباط با او، ارتباط با داوران و دریافت پاسخ از سوی آنها نیز به صورت خودکار انجام می شود.

 

ارسال مقاله

 هدف این راهنما آموزش نحوه ارسال مقاله به یکی از مجلاتی است که از سیستم ScholarOne بهره می برد. به همین منظور مجله ی Hydrogeology Journal جهت چاپ مقاله برگزیده شده است.

ارسال مقاله در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول  به عنوان نویسنده در مجله ثبت نام می کنید و در مرحله دوم مقاله را ثبت نام خواهید کرد. بر روی هر یک از لینک های زیر کلیک کنید و راهنمای مورد نظر را بخوانید.

 

 

می خواهم مقاله ای را به مجله Hydrogeology Journal  ارسال نمایم. جهت ارسال مقاله باید از سیستم ثبت نام آنلاین استفاده کنید. جهت ثبت نام در سیستم آنلاین ابتدا بر روی Submit Online کلیک کنید (تصویر 1).

 تصویر 1

 

ابتدا باید در سیستم ثبت نام کنید و سپس با وارد کردن User ID و Password به سیستم وارد شوید. جهت ثبت نام بر روی Register here کلیک کنید (تصویر 2).

 

 تصویر 2

 

ثبت نام سه مرحله دارد. روند ثبت نام در قسمت بالا سمت چپ نمایش داده شده است (تصویر 3). در مرحله اول باید نام و ایمیل را وارد کنید. وارد کردن اطلاعات بخش هایی که با علامت Req مشخص شده است الزامی است. پس از وارد کردن اطلاعات بر روی Next کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.

 تصویر 3

 

 در قسمت دوم ثبت نام (تصویر 4) باید اطلاعات مربوط به سازمان و آدرس پستی را وارد نمایید.

 

  تصویر 4

 

در قسمت سوم ثبت نام باید رمز ورود تعیین کنید (تصویر 5). می توانید به قسمت های قبل برگردید و اطلاعات را تکمیل و یا ویرایش کنید (فلش آبی). در صورت تایید اطلاعات، بر روی Finish کلیک کنید.

 تصویر 5

 

پس از ثبت نام، پیغام زیر (تصویر 6) ظاهر می شود. حال بر روی Log in  کلیک کنید. و به صفحه ورود بروید.

  تصویر 6

 

پس از انجام ثبت نام یک ایمیل از سوی مجله دریافت خواهید کرد . نام کاربری و رمز عبور شما در این ایمیل نوشته شده است (تصویر 7).

تصویر 7

 

نویسنده: مجید عقلمند (مدیر دانشیار)

Print
7193 رتبه بندی این مطلب:
3/8
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان