X

پست های ویژه دانشیار

نحوه دریافت کارنامه آزمون گوته در استانبول، ازمیر و آنکارا

نحوه دریافت کارنامه آزمون گوته در استانبول، ازمیر و آنکارا

خدمات ویژه برای داوطلبان ایرانی

داوطلبانی که در ترکیه در سه شهر استانبول، آنکارا و ازمیر در آزمون گوته شرکت می کنند از نظر دریافت کارنامه آزمون با محدودیت مواجه هستند.

مدرک آزمون گوته معمولا طی 7 روز پس از آزمون صادر می شود و به آدرس ارائه شده توسط داوطلبان ارسال می گردد. اما بدلیل محدودیت های پستی در ایران امکان دریافت کارنامه وجود ندارد و یا اینکه با تاخیر بسیار زیاد دریافت می گردد. 

این خدمات در دانشیار ارائه شده است که از سوی داوطلبان کارنامه آنها را دریافت نموده و به صورت جداگانه در ایران به دست آنها برسانیم و یا اینکه پس از دریافت کارنامه اسکن نموده و اسکن آن را به داوطلبان جهت انجام امور اپلای و ویزا ارسال نماییم.  
تصویر زیر یکی از کارنامه های دریافتی است که از سوی موسسه گوته در استانبول به دفتر دانشیار در ترکیه ارسال شده است. 

نحوه دریافت کارنامه آزمون گوته در ترکیه

جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص شیوه دریافت کارنامه و دریافت آدرس با دکتر مجید عقلمند (مدیر دانشیار) از طریق واتساپ تماس بگیرید. 

دکتر مجید عقلمند

شماره واتساپ:
00989173915286

ایمیل:
Aghlmand@danrc.com
info@danrc.com
 

Print
3037 رتبه بندی این مطلب:
4/6
نظرات بسته شده است.

با تکمیل فرم زیر می توانید درخواست خود را به دانشیار ارسال نمایید. درخواست خود را به صورت کامل بنویسید. همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با دانشیار در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس شما

بازخورد شما

درباره دانشیار

سال 1388را می توان آغاز فعالیت گروه دانشیار در زمینه تحقیق و پژوهش دانست. ایجاد تغییر و شرایطی بهتر، قرار دادن پژوهشگران برمسیری آسان تر، آموزش، راهنمایی و مشاوره و حذف محدودیت‌ها، تحریم ها و هر آنچه مانعی جهت رشد علم ایجاد می کند، اهداف، آرمان و دلیلی است که باعث راه اندازی دانشیار شد. در دانشیار مشاور و راهنما هستیم و سعی داریم اطلاعات ارزشمندی را منتشر سازیم. اطلاعاتی که باعث تسریع پروسه تحقیق و پژوهش شود. خدمات تخصصی بسیاری در دانشیار ارائه می گردد. این خدمات به صورت ویژه به محققین، پژوهشگران و اعضای هیات علمی ارائه می شود.   ادامه مطلب

دی ان ان